بیمه مسافرتی ملت

بیمه حوادث تورهای گروهی

بیمه نامه حوادث تورهای گروهی

بیمه نامه حوادث تورهای گروهی

بیمه حوادث تورهای گروهی

اگر شما تور لیدر هستید و هر هفته تعدادی مسافر را برای تورهای گروهی برای مقاصد مختلف داخل کشور و یا خارج از کشور دارید این بیمه نامه مختص شماست

حتما برای شما پیش آمده که در طول سفر یکی از مسافران دچار بیماری – صدمات و جراحات بدنی و یا در بدبینانه ترین حالت دچار قطع عضو و یا حتی فوت گردد .

در این گونه موارد شما که مسئولیت این تعداد مسافر را به عهده دارید چکار میکنید ؟

میدانستید با توجه به مبالغ بسیار بالای هزینه های درمانی و بیمارستانی شما باید این هزینه های گزاف را پرداخت نمائید ؟ و یا در صورت شکایت مسافر از شما احتمال بازداشت و پیگیری حقوقی و جزایی و حتی ابطال مجوزبرگذاری تور با توجه به نوع صدمات وارده به مسافر وجود دارد ؟

ولی با داشتن این بیمه نامه کلیه هزینه های پرداخت این گونه حوادث را شرکت بیمه پرداخت مینماید .

با دارا بودن این بیمه نامه جبران خسارت صدمات وارده به مسافران درانواع تورهای طبیعت گردی – تورهای بازدید از جاذبه های گردشگری شهرستانهای ایران – تورهای کویر و کمپینگ – تورهای زیارتی – تورهای دانش آموزی و دانشجویی – تورهای خارج از کشور مانند ترکیه – دبی – تایلند – گرجستان – آذربایجان و … را شرکت بیمه تقبل مینماید و شما میتوانید از این بیمه نامه با مبلغ بسیار اندک استفاده نمائید .

در این بیمه نامه کلیه حوادث ناشی از صدمات پزشکی و جرحی – نقص عضو و فوت را پوشش میدهد .

مدت زمان این بیمه نامه از ساعت 24 روز صدور تا ساعت 24 پایان سفر را شامل میشود .

با توجه به مبلغ ناچیز مبلغ بیمه نامه نسبت به پوششهای آن خرید آن شدیدا توصیه میشود .

بیمه حوادث سفر های دوستانه

اگر بصورت دوستانه و حتی یکروزه به طبیعت گردی – کوه نوردی – پیاده روی میروید هم این بیمه نامه به شما کمک میکند که دغدغه ای برای جبران خسارت ناشی از اتفاقات غیر منتظره نداشته باشید .

اگر شما بصورت دایمی و هفتگی اقدام به برگذاری تور مینمایید میتوانید این بیمه نامه را بصورت یکساله هم تهیه نمائید تا نیاز به صدور هفتگی آن نباشد و به مدت یکسال از خدمات آن بهره مند میشوید و در طول برگذاری هر تور جدید فقط لیست جدید مسافران را ارائه میکنید . قیمت آنهم حتی به نصف کاهش میابد .

مراحل صدور بیمه نامه

مراحل صدور بیمه نامه بسیار ساده هست در تورهای داخل کشور یه لیست از مسافرین با درج نام و نام خانودگی و کد ملی به نمایندگی شرکت بیمه از طریق واتساپ و یا تلگرام ارسال مینمایید . با توجه به مبدا و مقصد و زمان سفر بیمه نامه شما صادر و ارسال میگردد .

در تورهای خارج از کشور تصویر گذرنامه مسافرین در قالب یک فایل برای صدور بیمه نامه کفایت میکند .

قیمت بیمه نامه

قیمت بیمه نامه تورهای داخلی با توجه به پوششهای مورد نظر شما متفاوت میباشد و بطور میانگین برای تورهای 1 تا 4 روزه داخل کشور با پوشش 100 میلیون تومان فوت و نقض و 20 میلیون تومان هزینه پزشکی برای هر نفر مبلغ 10 هزار تومان میباشد که با توجه به پوشش ها آن مبلغ بسیار ناچیزی میباشد .

در صورت داشتن هر گونه سوال در مورد قیمت تور و چگونگی از روند صدور با شماره تلفن -88459453 – 09126729405 تماس بگیرید .

 نمایندگی کد 2607 بیمه ملت (فرهاد قلی بیگیان)

نویسنده :
نویسنده :

فرهاد قلی بیگیان ( نمایندگی کد 2607 بیمه ملت )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • مطالب پر بازدید
سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
×